2010-01-09
 13:35:38

today



Idag kör jag nutrillett hela dagen! (innebär 5 drick måltider) Det blir smakerna choklad och forrest fruit! Jag känner mig egentligen inte hungrig. Imorgon är det mät-dagen. Då har jag avverkat min första vecka i mitt nya liv. Jag erkänner, jag har redan mätt mig, kollat och är besatt av en förändring. men resultatet får ni se här imorgon :)

Idag ska jag städa, ut och promenera i ett soligt väder och bara ta det lugnt!
Jag ska nog ta med mig mitt hopprep ut på promenaden,kanske halkar och bryter benen, men allt för weight losssss!!!!

puss


denise

hahahaha jag dog när jag läste "kanske halkar o bryter benen" kan se det framför mig!!! LEAVE HOPPREPET HEMMA!! puss


Jen

hahahaha naj naj diu. Ja ska ut o och hoppe hahahahah



PUBLICERAT: 2010-01-09, 13:49:29 | URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: