2010-01-12
 21:11:11

steg

Okej, det andra inlägget var jävligt tankspritt och jävligt gnälligt. Jag känner mig egentligen inte gnällig idag. haha.

Idag tog jag en promenad till hornstull och tillbaka! Kände mig lycklig, vet inte vad det var för lyckorus.. kanske att jag är på gång. Gick och sjöng högt med lurarna i öronen. Ingen hörde mig och det var jävligt skönt. Svettig som ett as när jag kom hem. Jävligt nice känsla.

Idag har jag iallfall knallat 13837 steg. 11tusen ska man gå för att förbränna, så jag e nöjd!
Gårdagen var mindre bra, 7858 steg, förrgår 9150 steg.

Jävligt kass har jag varit med min matjournal här på bloggen också. Orka orka orka, ta sig ork. Ja ni vet hur det är?


Igår på dagen drack jag smoothie, på jobbet åt jag grillad kyckling med fetaoströra med sallad. No photo





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: