2010-01-27
 13:28:18

pajat foten

Jag har så in i norden ont ifoten. Det började i förggår, sen hade jagont hela dagen igår och igårkväll var det värre. Gör så ont att jag inte kan stödja på foten. Jag har ont i hålfoten under hälen så det kanju vara hälsenan som spökar. Har tränat i helt fel skor, och sen går jag ju i foppa hela dagarna på jobbet. Måste va därför, eller något. Men fan va jag tappar motivationen när man köpt nya träningskor, tränings byxor och andra saker och sedan händer det här som gör att jag INTE kan träna. SUUUUGEEEEER.

Aja, här kommer foto på nya brallorna.


Camilla

HEJ!

hittade din blogg här idag och har kollat igenom heele den nu! fan vad du motiverar mig!

och vad bra mat du äter. vilken inspiration jag får!

Har inte ätit godis nu på två veckor och snart ska jag köpa träningskort och köra igång!

Tack vare dig och din bra blogg så ska jag minsann ut och springa nu! Tack, du åker in på mina favoriter på datorn!

HEJ!


denise

ser ut som en riktig proffs-sportare ;)


A-K

Det finns något som heter hälsporre. Det gör skit ont. Kanske det du har?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: