2010-01-31
 13:43:06

Lunch

Var och tränade med Ullis i typ två timmar. körde crosstarinern i 30 min högt tempo, körde mage, rumpa och cyklade 10 min. Så himla skönt! Avslutade med att sola 20 min. Nu börjar jag bli lite brun, frääääscht!

Till lunch åt jag en omelett med bacon lite mozzarella ost , jalapeno och gurka. Gott. Mycket cayennepeppar.


Maria S

Den såg väldigt god ut :) lägger du ut recept ibland oxå? :)

Lycka till med viktnedgången :) Har själv gått ner fån 80 till 58,5 kg kvar. Slutmålet är runt 55-56. Borde va där innan sommaren men de sista kilona e mer sega :P

Ja nog e Mc Donalds farligt gott allt :)



PUBLICERAT: 2010-02-04, 13:16:05 | URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Emma

Måste säga att du ger mig verkligen insperation!

har du någon mejladress man kan mejla dig på där jag skulle vilja ha svar på vissa frågor? :)


WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Vilken sort/vilket märke jalapenos äter du?

Jag älskar nämligen sådana jalapenos man brukar få på t.ex. subway och pizzerior o.s.v., men jag hittar aldrig så goda i butik



PUBLICERAT: 2010-02-17, 08:31:51 | URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: