2010-01-22
 13:03:32

i reallylike it

Hallå hallå! Varit lite dålig på att skriva här. Hur som helst har jag fortsatt att äta bra och har inte fuskat något över huvudtaget vilket jag känner mig stolt över. För mig tog det ungefär 1,5 vecka för att bli av med sötsuget vilket jag trodde skulle ta typ en månad om inte mer. Det är en skön känsla när man inte hela tiden är sugen på något sött. Cola tror jag har varit den största utmaningen, och mackor då förståss! Men jag ersätter med mitt knäckebröd och det duger bra. det mättar nästan mer än vad man tror. Hehe.

Bakade till och med en massa muffins på jobbet förra helgen och jag smakade inte ens på smeten. heja mig!

Här kommer gårdagens middag. Jag äter typ bara kött och sallad känns det som. Ska jag lägga upp bilder iallafall? börjar kännas som om det aldrig kmr något nytt :) komentera vad ni tycker!


Vanlig grönsallad med salladskrydda. Karré bit med lite vitlökssmör.

Till frukost åt jag 4 knäckemackor, utan smör förståss och med gurka, tomat och rött té.
lunchen blev en kotlett med sallad och en knäckemacka :)

som sagt, kött kött kött. haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: