2010-01-10
 10:47:36

Förra veckans mått, och nya!

Detta är då förra veckans mått!:

Midja:
103 cm
Mage: 123 cm
Rumpa: 121 cm
Arm: 37 cm


NYA MÅTTEN!:

Midja:  96 cm (minskat 7cm)
Mage: 116 cm (minskat 7cm)
Rumpa: 114 cm (minskat 7 cm)
Arm: 37 cm (INGEN FÖRÄNDRING HAHA)


VIKT??

Ja, jag känner mig faktist nöjd med resultatet. Jag är jätte nyfiken på om jag har gått ner något i vikten eftersom jag gått ner ett par cm. Men sanningen är den att jag vågar inte väga mig just nu. Jag tror att om jag väger mig och det inte står vad jag önskar att det ska stå på vågen så kommer jag sluta med den här skiten pronto. Och det vill jag ju inte.. så vi får se när jag väger mig, tills dess kör vi mått, oki? :)


denne

jääligt najs


Anonym

Duktig du är sis! Fyy vad stolt jag är över dej! Heja heja heja heja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: