2010-01-09
 17:40:11

1h walk



Kom hem för ett tag sen. Jag och bebbe gick på en timmes promenad här i hägersten/telefonplan. Sjutton vad kallt det blev. Så det blev lite joggning, indianhopp och även 150 hopp med hopprepet när vi var utanför porten. Hopprep är skit kul!! 30 min hopprep förbränner typ 250 kcal. Och 30 min klarar jag nog :) Fast då hoppar man lätt hopp eller vad man ska säga. Har ju fått ett hopprep av mamma, där står det hopp, vikt etc. Ska ta och leta fram min stegräknare idag också tänkte jag. För är man ute och går och har pressen att komma upp i 11 tusen steg då går man, och går...och går.. och vill ta bussen hem sen. Men det får man. Om man har gått 11 tusen steg vill säga, eller hur?

Imorgon ska jag se resultat. Två dagar med nutrilett i veckan tycker jag är helt okej! Idag svälter jag mig, och ska snart äta (dricka) en shake. Tar choklad. Men tar nog en svält dag typ på onsdag igen. Haha.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: