2010-02-15
 10:26:41

Godmorgon, och hej vecka 7

Godmorgon! kom upp lite senare än jag hade tänkt mig. Börjar jobba klockan 12 till 21. Herregud. Jag känner mig fortfarande trött i kroppen sen fyllan i fredags. Kan detvara så att man får sju gånger värre bakfylla när man bantar? i dont know.



Till frukost blev det iallafall en smoothie på natruell youghurt, 0,5%, lite blåbär och hallon samt 2 knäckemackor med gurka!

Idag blir det ingen träning, däremot ska jag göra bollövningarna jag har fått av ptnhär hemma. Sen måste jag duscha och dra iväg. Hoppas alla får en underbar dag! KRAM


Carolina

Tack så mycket för din kommentar. :) Kul med nya trevliga läsare. :)

Måste ju säga att du är sjukt duktig. Man blir dessutom extra taggad när man läser om hur taggad du är. :)



PUBLICERAT: 2010-02-15, 19:56:26 | URL: http://bluppan.blogg.se/
Marion @ nedatvikt.blogg.se

Tja gullan! Jo det är kul att följa nån som kämpar på som fan som jag själv gör :) Jag har hållt på i 5 veckor nu, dock så har jag ätit två sallader, vilket har stoppat viktnedgången lite :/ Cambridge är som nutrillet ja, fast med endast 470 kcal / dag. Det som är unikt med cambridge är att man har en konsult som man slänger alla sina problem på och som ringer en typ femhundra gånger i veckan för att se att man sköter sig, peppar en och så :) skitbra! Fast svindyrt, i dagens läge kostar det 500 kr för en vecka, och då får man gratis rådgivning och 21 soppor (3 per dag).. Vad är det du kör på ? :) Puss å kram, ha en underbar dag :)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 14:10:43 | URL: http://nedatvikt.blogg.se/
Carolina

Jo, så är det ju säkert för de flesta. Det går liksom inte att känna sig på topp hela tiden, men det hjälper mycket att det finns så mycket stöd på nätet. :)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 20:58:22 | URL: http://bluppan.blogg.se/
hemma hos Bus

Hej!

Jag hittade till dig via en kommentar hos Vendela.

Fy tusan vad bra du gör det. Heja heja !!!

Här är en till som absolut skulle behöva göra en helomvändning. Har börjat men vägen är mkt krokig och många gropar är det också på vägen, skratt!!!

Ha en bra dag. Kram



PUBLICERAT: 2010-02-16, 21:07:29 | URL: http://hemmahosbusarna.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: