2010-02-17
 18:31:30

Att unna sig..

Alltså, ni är så underbart gulliga som kommenterar så fint :) Och en massa tips på vad jag ska unna mig. NI UNNAR VÄL ER SJÄLVA VA? Kan säga direkt att jag har lust att unna mig alltihopa.. Men jag funderar på att gå tillbaka till blondt, kanske det ja ska unna mig. en hel dag vid frissan. Eller ett par jeans, eller en hårförlängning. eller som sagt, detmesta ahahahha.

Det blev ingen träning idag. Fick jobba över 2 timmar, segt men vad gör man inte. Det blir träning imorgon efter utbildningen och då ska ja köra gärnet. Verkligen!

På jobbet e jag ap kass på att fota men idag till frulle vart det 3 knäckemacka med gurka och rött te.
Lunch, blev en kyttabit (gotländska, kött) lite paprika och äpple.

Till middag funtar jag på fläskarre. Fyfan vad jag älskar kött, och sallad! Fotar såklart :)



(vem i hela världen behöver all denna vita skörd? potatis, ris och pasta. Man blir ju tamijfan smal utan. hahaha)


louise

hej vad e det för diet du kör?? som har gjort att du gått ner såå mycket på så kort tid?? vill verkligen vet :)



PUBLICERAT: 2010-02-23, 15:23:34 | URL: http://lollois.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: