2010-04-21
 20:47:27

dinner tonight


Kycklingfile i ugn med skuren chili + sallad med isbergsallad, gurka och tomat med pressad citron och salladskrydda. Mumma!

Var och tränade efter jobbet också. Så himla otrevligt väder här i stockholm idag. Brain freeze på tusen. Typ min första. usch


Anonym

måste säga att jag är sjukt impad av dej! denna bloggen kan inspirera många att se att det faktiskt är möjligt att gå ner. keep up the good work!


Anna

Helt underbar blogg, du värkar va en otroligt stark tjej och du har definitivt motiverat mig till att gå ner,träna och leva sundare XD keep up the good work


Susanne

Hej!

Så himla duktig du har varit/är!

Hur bär du dig åt?

Fick för mig att du äter/har ätit någon slags diet, vilken är det?



Lycka till i fortsättningen :)



PUBLICERAT: 2010-04-29, 07:03:24 | URL: http://suzannem.bloggplatsen.se
Anna

Hej! Jättekul blogg att läsa, starkt att du orkar köra så hårt speciellt med träningen! Men varför har du inte skrivit på så länge? :(


Sofia

Har du glömt bort oss trogna bloggläsare ? :(


nanna

Hittade hit idag! Jättekul och peppande att läsa! Hoppas att du håller i och att du skriver snart igen! Håller alla tummar för dig!


Smala Jessica

Hej!

Jag har bytt blogg och finns nu inne på smalajessica.wordpress.com istället för smalajessie.blogg.se. Ha en trevlig dag och hoppas du tittar in!



Peppkramar!



PUBLICERAT: 2010-05-03, 16:34:06 | URL: http://smalajessica.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: