2010-04-13
 16:02:32

ÄÄÄNTLIGEN!!!!

ÄNTLIGEN HAR JAG GÅTT NER 20 KILO!! eller jag vägde faktist 80,8 idag vilket betyder 20,2 kilo. känns så himla underbart. Jag har haft en underbar dag, suttit och solat på ballen, druckit kaffe rökt lite cigg haha. nu är våren här och sommaren också för den delen. I sommar tänker jag vara vrål snygg.. dudå?


Jenny

Hääärligt!! :D -20 kg känns som en lite magisk gräns! GRATTIS!!!! :D



PUBLICERAT: 2010-04-13, 17:53:56 | URL: http://kalorigris.blogg.se/
pauline

grattis!! hittade just din blogg... inspirerande verkligen!!


Hanna

GRATTIS!!!!



-20kg är sådan skön känsla. Man inser vilket slit man lägger ner.



Lycka till med fortsatta kampen.



Kram



PUBLICERAT: 2010-04-14, 11:00:10 | URL: http://gorgina75.wordpress.com
Siri

Jag hittade din blogg för några veckor sen. Jag är inte en sån som följer dag till dag utan läser några veckor i taget. och då ser man verkligen framstegen! Ungefär som nedräkning, och när man läser din blogg på det viset så blir man verkligen inspirerad. Du gör framsteg hela tiden och när jag överblickar de så får jag en annan syn på min egen kamp, att se lite på det stora hela och inte hela tiden dag till dag. Att liksom dra efter andan och öppna ögonen för första gången på flera veckor. så känns det att läsa din blogg.



Jag gick ner 18 kg för fem år sen. Jag höll det väldigt länge, sen blev jag sjuk och kunde inte träna, blev deprimerad och har nu tio kilo att gå ner igen. Men jag klarade det en gång förut, även om min kropp var 20 och inte 25 år d¨å, så de ska gå igen!



PUBLICERAT: 2010-04-29, 08:06:00 | URL: http://sirismatdagbok.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: